Ansatte

Lena Ødemark

Stilling: Daglig leder
Prestebakkebarnehage@halden.net

Lena er barnehagens styrer. Du møter henne også som pedagogisk leder på avdelingen. Lena har erfaring fra arbeid i flere barnehager. Denne erfaringer drar hun nytte av i arbeidet med både personal og barn. Lena er utdannet barnehagelærer med videreutdanning innen spesialpedagogikk.

Beate Lilleby

Stilling: Avdelingsleder

Beate (pedagogisk leder) er barnehagens sangfugl og durasellkanin. Det er alltid liv og røre rundt henne. Hun er faglig dyktig, og god på relasjonsarbeid og sosial kompetanse. Hun er tydelig og populær. Beate har over 20 års fartstid i barnehageyrket og kan med det, kalles en erfarende barnehagelærer.

Elisabeth Giese

Stilling: Assistent

Elisabeth er hos oss i språkpraksis. Hun er utdannet barnehagelærer og jobber innimellom som vikar hos oss.

Unni Jensen

Stilling: Vikar

Unni er en av våre faste vikarer. Hun har vært hos oss siden 2019 og er godt kjent for både barn og voksene. Unni er imøtekommende, rolig og kunnskapsrik. Hun er med på leken og er omsorgsfull og trygg.

Stine Buer

Stineanette.buer@halden.kommune.no

Stine har flere rolle i Prestebakke Naturbarnehage. Hun er blant annet Styrets leder, mamma og stiller om som vikar ved behov. Stine er leken, deltagende og reflektert.

Rebecka Nilsson

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Rebecka møter du stort sett hos oss hver fredag. Rebecka studere til å bli barnehagelærer. Hennes ferske yrkeskompetanse er et friskt pust for oss alle. Rebecka er deltagende, morsom og godt likt av både barn og personal.

Prestebakke Naturbarnehage

Lena Ødemark