7 gode grunner til å velge Prestebakke Naturbarnehage.

Fram til 1 mars er søkerportalen for hovedopptaket til barnhageplass fra høsten 2024 åpen. Du kan søke barnehageplass hos oss hele året. Vi ønsker oss nye venner fra høsten av. Her får du 7 gode grunner til å velge oss.

Barnehageplass i Prestebakke naturbarnehage.

Dersom du velger vår barnehage kan du være sikker på at barnet ditt alltid kommer først.

• Barnet ditt får utvikle seg i ett lite trygt og inkluderende miljø med jevnaldrende barn bosatt i nærmiljøet.
  • Trygt og kompetent personal som ser barna. I et lite miljø får barna ta plass, de blir sett og får den oppfølgingen de fortjener.
  • Forskning viser at barna har større fysisk og psykisk utbytte av en time ekstra i barnehagen, framfor en time ekstra i bil. Det finnes altså en helsegevinst for barnet ditt å velge en nærbarnehage.
  • Foreldre fra samme nærmiljø skaper et sosialt nettverk som er positivt for foreldrenes helse og barnas utvikling.
  • Foreldreundersøkelser viser fornøyde foreldre.
  • Prestebakke naturbarnehagen er den eneste barnehagen i Halden som ligger i tilknytning til skolen barnet sokner til. Samarbeidet mellom barnehage/skole og gode venner, gjør denne overgangen tryggere.
  • Foreldre eid ideell barnehage der formålet ikke er å tjene penger, men drive en faglig, utviklende og trygg barnehage.