Velkommen til Prestebakke Naturbarnehage.

Hei og velkommen til vår lille fine barnehage på Prestebakke. Vår barnehage ligger i naturskjønne omgivelser ved siden av Prestebakke skole. Skogen er vår nærmeste nabo, og vi tilbringer mye tid i den.

Prestebakke Naturbarnehage er en foreldreeid privat barnehage med 18 plasser for barn mellom 0-6 år.

Vi har ett stort moderene uteområde, og nyoppussede innelokaler. Vi er opptatt av natur, sosial kompetanse og vennskap. Vi har et engasjerte og erfarent personal med blikk for barn. Hos oss er vi opptatt av enkelbarnets egenhet. Vi gir alle mulighet til å utvikle seg i det tempoet som passer for det enkelte barnet.

Vi legger faste og forutsigbare rutiner som barna er godt kjent med, å trygge på. Vårt mål er at barna som går hos oss skal utvikle seg til å bli den beste versjonen av seg selv.