Ansatte

Hos oss jobber det fortiden 2 pedagoger en pedagogiskmedarbeider, en assistent og to vikarer. Personalgruppen er stabil, og har lang fartstid i barnehageyrket. "Personalet er vår viktigste ressurs"

På Prestebakke Naturbrnehage jobber det for tiden en styrer, to pedagoger, en pedagogisk medarbeider og to faste vikarer.

Lena er styrer og ped.leder i barnehagen. Hun har ansvaret for barnehagens drift i samarbeid med barnehagens styre. På avdeling jobber hun prosjektbasert med alt fra miljøvern, til klekking av kyllinger i rugemaskin. Hun brenner for bygda, og bruker bygdas nærmiljø og ressurser aktivt.

Beate er den andre pedagogene som jobber hos oss. Beate er barnehagens sangfugl og durasellkanin. Det er altid liv og røre rundt henne. Hun har mange års erfaring fra barnhageyrket, og har vært hos oss i mange år. Hun er faglig dyktig spseielt på relasjonsabeid og sosial kompetanse.

Gitte jobber som assistent hos oss. Hun har vært en del av personalt i over 15 år. Gitte er tilstede og er småbarnas favoritt. Gitte er som regel det første navnet småbarna lærer seg hos oss. Gitte er blid og omsorgsfull. Hun har altid plass på fanget når noen trenger å lande i en trygg havn.

Unni er en av våre faste vikarer. Hun er omsorgsfull, oppmerksom og tilstede. Hun er med på leken og er svært populær.

Stine og Rebecka jobber også som vikarer hos oss.

Personalet deler de samme grunntankene og er opptatt av å lage en fin barnehagehverdag.